неделя, 4 март 2012 г.

Благи думи

Благите думи са медена пита, сладост на душата и здраве на костите. /ПРИТЧИ 16:24/

Има думи, които носят благословение. Има думи, които носят проклятие. Има думи, които лекуват. Има думи, които разболяват. Думите, които чуваме сутрин ще ни придружават през целият ден.
Семейните хора трябва да проумеят, че заядливите и оскърбителните думи казани сутринта ще намалят работоспособността на партньора им през целия ден.
Но думите изпълнени с любов, нежност, доброта и една кратка молитва, ще изпълнят деня на любимия човек с музика и успех. Родители и деца трябва да осъзнаят, че атмосферата у дома е продукт на думи.
Научи се да оставяш думите да работят за теб. Научи се да изпълваш думите с непреодолима сила. Как можеш да сториш това? Като изпълваш думите с вяра и любов.

Изповед: Думите ми работят за мен. Изпълвам ги с непреодолима сила, с вяра и любов. Думите ми благославят. Думите ми лекуват. Думите, които изричам, водят любимите ми хора към успех.
Думите ми зареждат атмосферата с вяра и любов!

Няма коментари:

Публикуване на коментар