вторник, 20 март 2012 г.

Блудният син

А като дойде на себе си рече: Колко наемници на баща ми имат
излишък от хляб, а пък аз умирам от глад! Ще стана да ида при
баща си и ще му река: Тате, съгреших против небето и пред тебе;
не съм вече достоен да се наричам твой син; направи ме като един
от наемниците си. И стана и дойде при баща си. /ЛУКА 15:17-20/

Исус ми посочи този новозаветен пример, където се прилагат следните
4 принципи.

Обърнете внимание на това, което блудният син направи най-напред.
Той го изрече!
И след това той го извърши. Той излезе от кочината на свинете и се
отправи към бащиния си дом.
Следващата му стъпка беше, че той го получи. Баща му го видя още
отдалече, съжали го, изтича към него, хвърли се на врата му и го
целуна. После каза: “Скоро изнесете най-хубавата премяна и облечете
го, и турете пръстен на ръката му и обуща на нозете му; докарайте
угоеното теле и го заколете.”

След това те празнуваха и разказваха за това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар