петък, 17 февруари 2012 г.

Любовта ще се издигне

Любовта...не е самохвална, не парадира и не се проявява като надменна. Тя не е самомнителна (арогантна и изпълнена с гордост); тя не е груба и не се държи невъзпитано... /І КОРИНТЯНИ 13:4,5/ (според Разширената Библия)

Самохвалството, високомерието, самомнителността, арогантността, гордостта, грубостта и невъзпитаното държание винаги са дело на плътта. Чрез акт на волята си ти трябва да вземеш решение да не се поддаваш
на тези плътски изкушения. От друга страна можеш да решиш да ходиш в любов - да ходиш в Духа. Битката е между твоят дух и плътта ти. Но Библията казва: “...Ходете по Духа, и няма да угождавате на плътските страсти” (Галат. 5:16).
Вземи решението духът ти да бъде доминиращ. Когато изкушението дойде, не предприемай нищо за момент, а след това започни да говориш Божието Слово. Започни да казваш: “Аз съм роден от любов. Аз ще позволя любовта на Бога да доминира в мен.” И любовта на Бога ще се издигне мощно в теб!

Изповед: Аз съм човек на любовта. Затова аз не се хваля със себе си и не парадирам. Не съм самомнителен. Не съм надменен, арогантен и пълен с гордост. Не съм груб и с лоши обноски. Не се държа невъзпитано. Аз действам в любов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар