вторник, 21 февруари 2012 г.

Измерител на любов

Любовта...не се засяга, не се раздразнява и не е злопаметна, не държи сметка за злото, което и е причинено (не обръща внимание на злото, което е изстрадала). /І КОРИНТЯНИ 13:5/ (според Разширената Библия)

Тук имаш един термометър на любов, който измерва, колко е гореща любовта ти! Много просто е да установиш, дали ходиш в любов или не. Когато започнеш да държиш сметка за злото, което са ти сторили, ти не ходиш в любов. Докато ходиш с Бога и стоиш пълен със Святия Дух, ти
няма да държиш сметка за зло.
През изминалите години, когато виждаха несправедливостта спрямо мен, хората казваха: “Не бих се примирил с това, не бих оставил
нещата така! Не и аз!” Просто си мълчах и никога не казах дума, усмихвах се и продължавах да се радвам. Не бих отделил време да отричам, дори ако биха обявили, че съм убил баба си! Бих продължил да казвам: “Алилуя! Слава на Бога!”
Предполагам, че и ти ходиш в любов спрямо тези, които постъпват зле към теб. Ако ходиш в любов независимо от незаслуженото страдание, ти ще постигнеш много след време! Въпреки това някои хора ще счетат това твое отношение за слабост.
Даже проповедници са ми казвали: “Трябва да е слабост в характера ти, че никога не се защитаваш.” Не, това е силната ми страна! Любовта никога не отпада. Аз просто отказвам да храня в сърцето си неприязън към когото и да
било.

Изповед: Аз съм човек на любовта. Затова не се обиждам, не се раздразнявам и не съм злопаметен. Не храня в сърцето си неприязън
към никого.

Няма коментари:

Публикуване на коментар