сряда, 29 февруари 2012 г.

Непростителност

 

И когато се изправите на молитва, прощавайте, ако имате нещо против някого, за да прости и Отец ви, Който е на небесата, вашите прегрешения.
- МАРКА 11:25

Исус каза тези прекрасни, заинтригуващи, удивителни и покоряващи думи, записани в Марко 11:23 и 24 и още никой не е изследвал докрай дълбочината им. Но по същото време - в същата ситуация - и в едно изречение Исус каза: „И когато се изправите на молитва, прощавайте...“ Ако има атмосфера на непростителност около теб, вярата ти няма да функционира! Молитвите ти няма да действат! Непростителността е единствената пречка за вярата според думите на Исус. Следователно непростителността би трябвало да има първостепенно значение. (Ако молитвите и вярата ми не действат, най- напред аз проверявам, дали в живота ми има непростителност.) Никога не допускам непростителност спрямо някого да влезе в ума ми. Отказвам да мисля за каквито и да били лоши неща. Каквото и да са ми сторили - каквото и да са ми казали - няма да позволя това да ми въздейства негативно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар