събота, 18 февруари 2012 г.

Превъзходният път

Любовта (Божията любов в нас) не отстоява правата си и пътя си, защото не е егоцентрична...
/КОРИНТЯНИ 13:5/ (според Разширената Библия)

Отдели време, за да можеш да приемеш днешния текст в сърцето си. Твърде много хора щяха просто да заявят: “Ами аз знам, кое е мое. То
ми принадлежи и точка. Имам права в това отношение и ще ги отстоявам.” Така те държат на своето, без значение, че други хора са наранени от действията им.
Бях само на 20 години и несемеен, когато пастирувах във втората си църква. Наех стая при една двойка от църквата. Хазяинът ми познаваше
Библията и имаше възхитителни опитности с Бога. Но той беше от този тип хора, които казват: “Знам си правата и ще си ги отстоявам. И аз съм член на тази църква като всеки друг.” Той и някои други претендираха за правата си докато не разрушиха църквата.
Днешният текст казва, че любовта не отстоява онова, което й принадлежи по право. Започни да вярваш на Бога и да се доверяваш на любовта Му. Това е превъзходният път - това е твоят път!

Изповед: Аз вярвам в Бога. Аз вярвам в любовта. Аз съм човек на любовта. Не отстоявам собствените си права. Не държа на своето. Не съм егоцентричен. Аз съм човек на любовта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар