сряда, 29 февруари 2012 г.

Простителност

 

Но ако вие не прощавате, то нито Отец ви, Който е на небесата, ще ви прости съгрешенията.
- МАРКА 11:26

- Брат Хегин, изгони от мен този стар дух на непростителност - каза ми веднъж една жена. - Имам нещо против една жена от църквата и не мога да й простя. Изглежда, че нямам способността да й простя.
- Налагало ли ти се е вече да прощаваш на мъжа ти? - попитах аз.
- О, да. Аз на него и той на мен.
- Мислех, че нямаш способността да прощаваш.
Тя се засмя и каза:
- Аз мога да простя, нали?
- Разбира се - казах аз. - Ако можеш да простиш на един, то можеш да простиш и на друг.
Тя разбра това и отвърна:
- Аз мога да простя и прощавам. Ето това е!
Толкова е просто наистина. Недей да усложняваш простителността.
Исус каза: „И когато се изправите на молитва, прощавайте.“ Това означава, че ние можем да простим. Исус не ни помоли да направим нещо, което не бихме могли да сторим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар