сряда, 15 февруари 2012 г.

Атмосфера на любов

Възлюбени, да любим един другиго, защото любовта е от Бога; и всеки, който люби, роден е от Бога и познава Бога. Който не люби, не е познал Бога; защото Бог е любов... Никой никога не е видял Бога; но ако любим един другиго, Бог пребъдва в нас, и любовта към Него е съвършена в нас. /ЙОАН 4:7,8,12/

Съпрузи и съпруги трябва да позволят на Божията любов да владее в тях, а не само естествената човешка любов, която е толкова
повърхностна. Християните имат голямо предимство спрямо другите хора. Те не само,
че могат да обичат брачните си партньори с естествена човешка любов, но могат да прибавят към нея и Божествена любов, която никога не
търси своето, но винаги желае най-доброто на другия. През всичките години на нашия брак жена ми и аз живеехме в любов. Никога не се концентрирах върху себе си и върху това, което аз искам; отнасях се с респект към това, което Орета желаеше. Никога не исках да бъда егоист; желаех винаги да поставям жена си на първо място. И Орета постъпваше подобно на мен. Винаги се опитвахме да надминем другия в любов. И колко благословено е това! Слава на Бога! Сякаш Небето е слязло в нашия дом.
Веднъж един човек, който имаше проблеми, посети дома ни и каза: “При вас е като в Небето. Можеш да усетиш едно невидимо присъствие тук в минутата, в която пристъпиш прага.” Ние създаваме атмосферата в нашите домове.

Изповед: Аз ще ходя в божествена любов към любимите ми хора. Ще позволя на безкористната Божия любов в мен да се излива към тях, създавайки атмосфера на любов!

Няма коментари:

Публикуване на коментар